27 lutego 2011

Licytacja

Niech żałują Ci, którzy nie przyszli, atmosfera wspaniała, licytacja .... czasami gorąca a ile niespodzianek i okazji. Fajną okazją było np kupon na wybielanie zębów wart 1800 zł a można było kupić za 300 zł! Ja się nie załapałam, bo wcześniej kupiłam inne przedmioty. ... zaszalałam! Trochę się tego nazbierało: 2 wazony filipińskie, patera czerwona, serduszko i wazon (przeze mnie zrobiony na warsztatach) i najwspanialszy kotek.
wazony i kotek wylądowały w pokoju


patera w przedpokoju pięknie się komponuje z egipskim koszem

serducho znalazło miejsce w kuchni na kalendarzu

wazon na parapecie obok niebieskiego kota

kotek w przybliżeniu
Było na prawdę w czym wybierać: obrazy, szale, torebki wszystko ręcznie robione i nawet książki, ale, ale najważniejsze, że wszystko się sprzedało! PEŁNY SUKCES!

Możesz i TY pomóc KASI 

przesyłając jakąkolwiek kwotę 

na subkonto Fundacji Dzieciom „Zdążyć z pomocą” 

darowizna na pomoc i ochronę zdrowia Gryglas Katarzyna Anna

nr 41 1240 1037 1111 0010 1321 9362

Materiały z TVP Szczecin
http://www.tvp.pl/szczecin/spoleczne-przyrodnicze/wokol-nas/wideo/10211/3891663


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miłego dnia :)