14 grudnia 2010

W piątek 10 grudnia do Decokreacji dodarła wreszcie długo wyczekiwana (na pewno przeze mnie) dostawa czesanki wełnianej! Hurra kolory tęczowe, cudowne! Ależ wspaniałe zakupy.
I oto co przez weekend zrobiłam, zabawa przednia!

Czapka i Szal - Tęcza - pozioma z wypustkami
(córka jak zobaczyła ten komplet to szybko "drapnęła" a jest studentką :) )


Szal - Tęcza - pionowa
i jeszcze jeden
A to jeszcze nie koniec! 
Oto szal złoty (w środku firanka)




i to jeszcze nie koniec (jeszcze dwa) 
szal w kolorach: czarny z dekorem, malinowy, złoty i oliwkowy
niedługo wymienię to zdjęcie
dekor

szal granatowy w róże z frędzlami

szal granatowy w róże

dekor




To był pracowity weekend!

1 komentarz:

  1. Najszczersze wyrazy współczucia z powodu odejścia Taty.To bardzo boli i nigdy z tym nie umiemy się pogodzić.
    Przepiękne szale.Nie myślałam,że firanka może być bazą do tego typu wyrobu.Taniej niż jedwab :) życzę powodzenia i radości tworzenia arcydzieł.
    Na Twój blog trafiłam przypadkiem i jestem pełna podziwu dla twoich zdolności.
    Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń

Miłego dnia :)