16 grudnia 2010

komplecik z którego jestem dumna

Przedwczoraj od crafttrioszek dostałam paczkę z wełną Rainbow farbowaną ręcznie. Kolory tak mnie natchnęły, że musiałam je natychmiast wypróbować i tak powstał szal kwiatowy zrobiony na brązowym jedwabiu z ozdobnymi cekinami i kwiatami wychodzącymi za obręb szala oraz kapelusik.

komplet

inne ujęcie

dekor

widok z góry na dekor (wkomponowałam jedwab)































Opowiem Wam o moich rozterkach. Zamówiłam tę wełnę, zdjęcia fajne, ciekawe, dziewczyny miłe, paczkę otrzymałam i jak zobaczyłam wełnę to byłam trochę zawiedziona - wełna była fajna ale taka jakaś ... trudno określić - miękka owszem, jakaś karbowana (nie wiem czy to dobre słowo), nie w kłębuszku,  ale w płacie - mówię sobie co tam, robię! co będzie to będzie. W pracy okazała się przyjazna, a efekt sami oceńcie jak dla mnie wspaniały - mięciutka i milutka! Nie farbowała mi podczas pracy co jest również ważne - słowem fantastyczna! Gorąco polecam.

2 komentarze:

Miłego dnia :)