20 listopada 2012

paluszek i główka .... wyszła bombka i beret

Paluszek i główka to niezła wymówka. Otóż, nożyczkami przecięłam sobie palec tak na jakiś 1 cm. Mąż nieźle się wkurzył i powiedział (oczywiście żartował), że zabierze wszystkie nożyczki.
Na szczęście paluch sprawny i niedługo zagoi się i będzie OK, tylko nie wolno palucha moczyć!!! Jak to nie moczyć, to co ja będę robić? No cóż, pozostało filcowanie igłą! Tu spróbuję swoich sił, choć wolę filcować  na mokro. Mąż "zabronił używać nożyczek", ale nie igły! :):):)

Miałam dwa berety jeden szary i wrzosowy. Teraz prezentują się tak:


A teraz coś świątecznego. Bardzo mi się spodobały bombki filcowe, szczególnie naszej filcowniczki http://wiolzloc.blogspot.com .W tamtym roku się zniechęciłam, bo kupiłam takie bombki twarde, że igła nie wchodziła, ale ostatnio kupiłam w decokreacjach  http://blog.decokreacje.pl właściwe bombki. Oto moja pierwsza bombka. Poprawka to moja druga bombka.



Zwiastun!!!
niedługo opowiem co powstało z postu pt "zabawa z wełną"
http://malwinofilc.blogspot.com/2012/08/zabawa-z-wena-cd.html



Do zobaczenia wkrótce!

7 komentarzy:

  1. Nie noszę beretów... ale te mi się podobają... takie może bym nosiła...
    A paluchowi daj odpocząć... bo szkoda każdego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie - właśnie robię porządki komputerowe

      Usuń
  2. ostrożnie!!! nie przeigłuj paluszków!!! do twoich beretów mogę tylko powzdychać, niestety w nakryciach głowy wyglądam ... hmmm ... jak muchomor zza krzaka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie za komentarze i uważałam paluchy, są całe a co do beretów to sama wzdycham - też mi nie pasują, ale może kogoś uszczęśliwię tym beretem?

      Usuń
  3. Heya i'm for the first time here. I came across this board and I find It truly useful & it helped me out much. I hope to give something back and help others like you helped me.

    Here is my homepage: creative group

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny. Mam i kilka beretów w swojej szafie;) Tak może i sklep https://www.milagro-store.pl i ich propozycje was zainteresują?

    OdpowiedzUsuń

Miłego dnia :)