13 czerwca 2011

Kochane dorwałam komputer niestety nie mój na swój nadal czekam niecierpliwie. Wykorzystując tą chwilę nadrabiam zaległości.
A oto wasza psia twarz


A w piątek byłam na Wałach Chrobrego  - początek DNI MORZA i spotkałam na Alei Artystów CRAFTTRIOSZKI.




W sobotę byłam na Warsztatach zorganizowanych przez Stowarzyszenie Aktywności Twórczej "FORMA", http://forma.szczecin.pl/index.php/category/terminarz/, które prowadziły Crafttrioszki.

Ja zapisałam się na warsztaty Torba z formami przestrzennymi prowadzone przez: Marta Słowikowska – Ławrynowiczwieloletnie doświadczenie w dziedzinie filcowania, tkactwa, malarstwa i nie tylko. Prekursorka wielu technik filcowania na rynku polskim. Wulkan energii i skarbnica zwariowanych pomysłów craftowych. http://crafttrioszki.wordpress.com/2011/05/06/14-15-maja-kurs-filcowania-form-przestrzennych-na-torbie/.

Było cudownie choć bardzo dłuuuuuuuuuuugo ale o tym potem.
Kończy mi się czas dostępu do kompa. :(




1 komentarz:

Miłego dnia :)