15 czerwca 2011

warsztaty w Szczecinie - torba i formy przestrzenne

Ostatnio byłam na Warsztatach pt. Torba z formami przestrzennymi zorganizowane przez Stowarzyszenie Aktywności Twórczej "FORMA", http://forma.szczecin.pl/index.php/category/terminarz/, które z kolej prowadziła Marta Słowikowska – Ławrynowicz z Crafttrioszek http://crafttrioszki.wordpress.com/2011/05/06/14-15-maja-kurs-filcowania-form-przestrzennych-na-torbie/.

Było cudownie choć bardzo dłuuuuuuuuuuugo. Warsztaty trwały bagatela od 10 do 23. Trochę nam to zajęło i w domu musiałyśmy kończyłyśmy swoje dzieła czyli dorobić pasek, wypłukać i wysuszyć. Ja byłam i jestem bardzo zadowolona, nauczyłam się dużo nowych rzeczy, a atmosfera była przednia. Dużo śmiechu i pracy twórczej. Było nas w sumie 5 osób - wszystkie fajne babeczki. W trakcie warsztatów odwiedziła nas Fiolka http://www.fiolka.g.decoart.pl/,  która przyniosła nam pyszny soczek z ..... pietruszki - pychotka. Wzmocniłyśmy się i dalej do pracy.
A oto krótki reportaż zdjęciowy.


i znów kolory Afryki wybrała!
skupienie

zadowolenie

dumanie

cd skupienia
i RADOŚĆ
i tak prawie cały czas (przepona pracuje)

a tu już praca fizyczna
rzucanie torbą
i prawie gotowe torby




to jest moja robótka
Jak skończę - już pasek zrobiłam - to potem pokażę efekt końcowy, mówię Wam: mnie się podoba. Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za tak wspaniałą sobotę.

5 komentarzy:

  1. Myślę,że efekt tych warsztatów osłodził Ci te długie godziny pracy nad torebką.Torba jest dużych rozmiarów ,bardzo solidna i te dekoracje świetne.Podziwiałam ją wczoraj na żywo ,jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. hеy thеre аnԁ thank уou for your infо – I have certainly
    рicked up anythіng nеw from right heгe.

    I did howеveг expеrtise a few teсhnical issuеs using thіs sіte, since I eхperiencеd to
    rеload the ωebsite manу times pгevious to I сoulԁ get it to loаd cоrrectly.
    ӏ haԁ been wondегing if уour web hostіng is OK?
    Not that I'm complaining, but slow loading instances times will sometimes affect your placement in google and could damage your quality score if ads and marketing with Adwords. Well I am adding this RSS to my email and could look out for much more of your respective interesting content. Make sure you update this again very soon.

    Also visit my web blog: listwy styropianowe

    OdpowiedzUsuń
  3. What's up to every one, the contents existing at this web page are truly remarkable for people knowledge, well, keep up the nice work fellows.

    my weblog - oświetlenie ledowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Τhanks for finallу ωrіtіng about >
    "warsztaty w Szczecinie - torba i formy przestrzenne" < Loved it!

    My weblog - tаnie przesyłκi kuriеrskіе

    OdpowiedzUsuń

Miłego dnia :)