26 listopada 2011

Wyniki I candy

Na początku dziękuję wszystkim za udział w zabawie, za zainteresowanie i pozostawione komentarze.
Z uwagi na przeprowadzkę do nowego mieszkania , jeszcze muszę się zorganizować (hurra) musicie mi uwierzyć na słowo. Oto wyniki losowania. Każdą zapisałam na karteczce i mieszając ręką prawą wyciągnęłam ręką lewą cztery losy z pierwszej miseczki i jeden los z drugiej miseczki (obserwatorek).
Pewnie już nie możecie doczekać się wyników, już, już  podaję oto one:
I miejsce - Grażyna
II miejsce - Saba
III miejsce - Agnieszka
z obserwatorów wygrała:
isia511
oraz dodatkowa pocieszenia:
inga

Jeszcze raz dziękuję pięknie za udział w zabawie. Odwiedziłam wasze blogi - jakież piękne rzeczy robicie, wspaniałe talenty. Jesteśmy wspaniałymi OSOBOWOŚCIAMI. Tak trzymać!








8 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę ;)
    A zwyciężczyniom gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO!!! Jaka przemiła niespodzianka! Bardzo się cieszę i dziękuję! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...gratuluję zwyciężczyniom i bardzo, bardzo zazdroszczę:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, nie udało się, ale gratuluję zwyciężczyniom i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. thank you here too!
    I'm very happy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ze mnie szczesciara! Bardzo dziekuje.
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  7. Malwinko jeszcze raz dziękuję za miłe spotkanie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany ale mam szczęście-dziękuje bardzo

    OdpowiedzUsuń

Miłego dnia :)